​Få Hjælp til eksportdokumentation

Vi hjælper med at udfærdige korrekte dokumenter til eksport, så du undgår forsinkelser og ekstra omkostninger på grund af fejl. Kontakt os for mere information.

Omfattende service til eksport

​Vi tilbyder en professionel eksportydelse til vores kunder, hvor vi sikrer, at alle nødvendige dokumenter bliver udfærdiget korrekt og i tide. Dette inkluderer en eksportlicens, hvis det kræves af myndighederne, en handelsfaktura, en pakkeliste og eventuelle nødvendige tilladelser eller certifikater.

Vi sørger også for at udfærdige en tolddeklaration, der angiver detaljerne om varerne og de afgifter, der skal betales ved eksport. Alt dette sikrer, at vores kunder kan eksportere deres varer lovligt og uden risiko for forsinkelser eller problemer under forsendelsen.

Vi lægger stor vægt på at være grundige og omhyggelige i vores dokumentation og følger alle de nødvendige procedurer og retningslinjer. Vores mål er at sikre en problemfri eksportproces for vores kunder og minimere risikoen for afvisning af eksporten på grund af manglende eller fejlbehæftede dokumenter.

Udfærdigelse af alle nødvendige dokumenter

Vi tilbyder at udfærdige alle nødvendige dokumenter i forbindelse med eksport af varer til lande udenfor EU. Det gælder især indenfor områderne:

  • ​TIR Carnet (transit tolddokument)
  • T-forsendelse (T1/T2)
  • CMR fragtbrev
  • ATR certifikat
  • Oprindelsescertifikat
  • Varecertifikat

Kontakt os her​

Mandag - fredag:

07.30 - 20.00​

 lørdag:

08.00 - 14.00​

Søndag

Lukket

(Åbningstider kan ændre sig efter ferie sæson)​

Har du spørgsmål eller
​ønsker du at høre nærmere?

Find vores kontaktoplysninger herunder.

Padborg Grænsespedition ApS

Toldbodvej 6, Postboks 276, 6330 Padborg

Klik her for rutevejledning

CVR: 19318389

Kontaktoplysninger

Telefon: 74670074

E-mail: pgs@pgs.dk